Brunch

  • Pris pr. kuvert kr.195,-

BUFFET

  • Æggemuffins m. tomat og brunchpølser
  • Tigerrejer m. avokado og artiskok
  • Lakserilette m. salat, dressing og ristet rugbrød
  • Amerikanske pandekager m. ahornsirup
  • Croissant m. hønsesalat
  • 3 slags pålæg
  • Butterdejspakker m. spinat og feta
  • Kyllingeroulade m. basilikum, soltørrede tomater og mozzarella
  • Frikadeller
  • Grønsagstærte
  • Græsk yoghurt el chiagrød  m. frugt kompot
  • Ostefad m. hjemmelavet rygeostsalat
  • Brunsviger
  • Frugtfad
  • Hjemmelavet knækbrød og boller
  • Diverse brød og smør
fest-img
  • MADEN

    Alt vores mad er hjemmelavet. Vi bruger hvis muligt kun friske råvarer og årstidens frugt og grønt.

  • OPDÆKNING

    Når I holder fest hos os, sørger vi for opstilling og opdækning af borde med basis bordpynt. Vi sørger ligeledes for oprydning og rengøring af lokalet efter festen.

  • SERVICE PÅ DAGEN

    Vi stiller køkkenpersonale til rådighed, de laver maden og sørger for opvasken. Vi beder vores gæster om at være behjælpelige med afrydning under og efter maden. Ønskes serveringspersonale eller anden hjælp, kan dette tilkøbes.

  • ANRETNING

    Vores brunch serveres altid som buffet.
    Drikkevarer hentes som selvbetjening fra seperat bord og køleskabet.
    Ønskes dessertvin, hedvin eller spiritus afregnes dette pr. påbegyndt flaske – rester udleveres, når festen er slut.

  • KUVERTANTAL

    Generelt gælder det at der skal bestilles minimum 25 voksenkuverter. Italiensk, spansk og provence menuerne, samt fester i skovpavillonen dog minimum 50 voksenkuverter.

  • FESTENS VARIGHED

    Festarrangementer har en varighed på 8 timer.
    Frokost- og receptioner 4 timer, med mulighed for forlængelse med 2 timer ved bestilling af kaffe/te og kage.

  • AFBESTILLING

    Hvis I er nødsaget til at afbestille jeres arrangement, vil vi til enhver tid bestræbe os på at udleje lokalerne til anden side. Lykkedes dette ikke, er vi nødsaget til at fakturere et afbestillingsgebyr. Ved afbestilling 6 mdr. før arrangementet faktureres et administrationsgebyr på 100 kr.

    Ved afbestilling mellem 6 mdr. og 60 dage før arrangementet faktureres 50 % af det totale beløb. Ved afbestilling mindre end 60 dage før arrangementet faktureres 100 % af det totale beløb. I kan justere deltagerantallet indtil 8 dage før festen.

  • BETALING

    Ved bekræftelse af reservationen betales et depositum på kr. 2.500,-
    Senest 8 dage før arrangementet indbetales den samlede kuvertpris.

    Drikkevarer der ikke er inkluderet i kuvertprisen afregnes efterfølgende.

    Betaling sker via bankoverførsel.

    Det tages forbehold for prisændringer.

  • BØRN

    Hos os spiser børn i alderen 2 til 12 år til halv pris.